اخبار

نخستین مجمع عادی سالیانه شرکت آتیه داده پرداز برگزار شد/ رضایت سهامداران خرد از «اپرداز»

از نکات قابل توجه در این مجمع توجه سهامداران عمده به سهامداران خرد و به مشارکت گذاشتن پیشنهادهای مختلف سهامداران برای تقسیم سود نقدی و همچنین پاداش هیئت‌مدیره برای رای گیری در مجمع بود.
روابط عمومی شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) _ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) راس ساعت ۹ صبح مورخ ۲۵ تیرماه ۹۶ با حضور بیش از ۷۴ درصد از سهامداران این شرکت در محل سالن همایش‌های دانشگاه خاتم برگزار شد.
در ابتدا هیئت‌رئیسه مجمع با حضور آقایان امیر جلیلوند به عنوان رئیس مجمع، امید جلیلوند به عنوان ناظر اول، ابراهیم مهبد به عنوان ناظر دوم و آرش فرهادی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب و در ادامه مجمع وارد دستور جلسه شد.
دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سهامداران شرکت آتیه داده پرداز شامل استماع گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۵٫۱۲٫۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای هیئت‌مدیره، تعیین پاداش هیئت‌مدیره و سایر موارد بود.
در این جلسه آقای قربان­زاده به عنوان نماینده سازمان بورس و آقای ظهرابی به عنوان نماینده موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر و بازرس قانونی شرکت نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه آقای امیر جلیلوند، مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) ضمن خیر مقدم به سهامداران به ویژه سهامداران خرد، گزارشی از عملکرد هیئت‌مدیره در دوره مالی ۹۵ و فعالیت‌های کلی شرکت به مجمع ارائه کرد.
وی در ادامه بر تصمیم سهامداران عمده برای حضور جدی و تداوم حضور و تثبیت جایگاه شرکت در صنعت فناوری اطلاعات اطمینان داد و گفت: «سرویس چابک به عنوان سرویس پیام‌رسانی موازی با بستر پیامک می‌تواند جایگزینی برای پیامک بر روی بستر وب باشد.»
سپس آقای ظهرابی به عنوان نماینده موسسه حسابرسی امین تدبیر بصیر (بازرس قانونی شرکت آتیه داده پرداز) گزارش خود را به مجمع ارائه کرد.
مجمع پس از استماع گزارش عملکرد هیئت‌مدیره و بازرس قانونی وارد رای گیری شد و صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به ۱۳۹۵٫۱۲٫۳۰ با رای حداکثری سهامداران به تصویب رسید.
همچنین در این جلسه پیشنهاد هیئت‌مدیره شرکت آتیه داده پرداز به مجمع راجع به اختصاص مبلغ ۳۱۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم از مجموع ۱۱۳۰ ریال سود خالص هر سهم قابل تقسیم میان سهامداران به رای عمومی گذاشته شد و به تصویب حداکثری سهامداران رسید.
در این جلسه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد.
همچنین مقرر شد برای اعضای هیئت‌مدیره شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) مبلغ ۳ درصد از سود تقسیمی مصوب مجمع به عنوان پاداش عملکرد دوره مالی ۹۵ تخصیص داده شود. حق حضور اعضای هیئت‌مدیره در سال مالی جدید نیز به ازای تشکیل حداقل یک جلسه در ماه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به رقم تعیین شده در دوره مالی سال قبل تعیین و تصویب شد.
در نهایت این مجمع پس از اخذ فرم‌های رای گیری از سهامداران حاضر در جلسه، اعضای هیئت‌مدیره جدید شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام) را به مدت دو سال شامل آقایان امیر جلیلوند به عنوان عضو اصلی، امید جلیلوند به عنوان عضو اصلی، فرامرز صابری حسین‌آباد به عنوان عضو اصلی، ابراهیم مهبد به عنوان عضو اصلی و بهزاد بنایی به عنوان عضو اصلی انتخاب کردند.
از نکات قابل توجه در این مجمع توجه سهامداران عمده به سهامداران خرد و به مشارکت گذاشتن پیشنهادهای مختلف سهامداران برای تقسیم سود نقدی و همچنین پاداش هیئت‌مدیره برای رای گیری در مجمع بود.
در نهایت نیز عنوان شد واریز سود نقدی سهامداران از ابتدای شهریورماه ۹۶ آغاز و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
این مجمع در ساعت ۱۱ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد علیهم‌السلام به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *