اخبار

آتیه داده پرداز،نماد شفافیت و امنیت​

آتیه داده پرداز،نماد شفافیت و امنیت​

در راستای افشای فوری و اطلاع‌رسانی عملکرد و همچنین دسترسی آزادانه عموم سهامداران به اطلاعات مالی شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام)، درآمد شناسایی شده عملکرد یک ماهه منتهی به پایان آذرماه ۹۵ منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه داده پرداز (سهامی عام)، مطابق با اطلاعات دریافتی از سازمان بورس اوراق بهادار، در عملکرد آذرماه امسال «اپرداز» با شناسایی درآمد ۱۳ میلیارد و ۹۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی اندکی بیش از ۱۲ درصد از کل درامد شناسایی شده تا پایان پاییز امسال را محقق سازد.
این شرکت از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۱۳۹۵ در مجموع توانسته ۱۱۲ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درآمد شناسایی شده از قراردادهای متعدد به دست آورد.
آتیه داده پرداز در حالی از پیش‌بینی فروش ۱۶۹ میلیارد و ۴۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی قراردادهای خود تا پایان امسال به عنوان درآمد حاصل از ارائه خدمات در بودجه سال مالی ۹۵ خبر داده که بر اساس عملکرد یک ماهه آذرماه سال جاری تا پایان اسفندماه به‌ طور حتم از درآمد شناسایی شده ۱۴۱ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برخوردار خواهد بود. این رقم معادل بیش از ۸۰ درصد از فروش پیش‌بینی شده برای کل بودجه سال مالی ۹۵ «اپرداز» است.
یادآور می‌شود این شرکت طی ۸ ماه سال مالی جاری نیز توانسته در مجموع با تعدیل مثبت ۵۵ درصدی، سود هر سهم پس از کسر مالیات خود را با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی به مبلغ ۱۱۵ تومان افزایش دهد.
در جدول زیر جزییات درامدهای شناسایی شده «اپرداز» تا پایان پاییز امسال منتشر شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *